onsdag den 16. november 2011

Bagvendt...

Det er ikke altid teknikken vil som man selv vil, og sådan er det idag !!! Så derfor kommer mit indlæg idag ad to gange, og dette er faktisk det sidste der skal læses... forvirret??? Jeg ville lægge to videoer ind i mit indlæg, men man kan åbenbart kun lægge et ind... er det noget I ved noget om?
Så her kommer videoen af det færdige resultat, som så altså skal ses efter det forrige indlæg... nu er jeg også snart selv forvirret :)
Håber i får en fornemmelse af mit fine nye rum - som ikke har fået et navn endnu :)

GRRRRR..... og her sku video nummer to så ha været, men af en eller anden grund kan den ikke uploades... nuuuujjj sådan noget blir jeg også sur over, det skal bare fungere !!!
Nå jeg vender tilbage i mit måske tredje indlæg idag... :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar