mandag den 7. november 2011

Det er bare skønt

når et projekt er afsluttet. Min nye pikstensbelægning er færdig, og jeg er rigtig glad :) Jeg kan ikke selv sådan noget med piksten, så det er min søde mand der har været igang. Han havde egentlig heller ikke lyst, men gjorde det alligevel... og tak for det :) Projektet har stået på et stykke tid, men det var betingelsen for at han ville lave det - og det er helt ok med mig... bare jeg slipper :)

Der var en lille pikstensbelægning i forvejen, men efter at jeg har lavet et nyt bed ved siden af (er ikke med på billedet), så passede det ikke rigtigt med gangstierne længere. Her er der gravet ud til den nye belægning, og jeg må lige huske at sige, at det er mig der har gravet... hø hø :)

Så er der kommet sand i, og vi overvejede om vi sku la den gamle belægning ligge...

Men heldigvis fjernede vi den - der havde nok været alt for stor farveforskel...

Så langt, så godt...

Og igår blev det så færdigt.... jaaahhh :)
Nu vil jeg glæde mig til foråret, hvor der skal arrangeres krukker og ting og sager... jeg kan nå at planlægge mange ting gennem vinteren :)

2 kommentarer:

  1. Hvor er det et smukt hjørne :-) Han er dygtig ham din mand. Husk at fortælle ham det, for så er det måske nemmere at få ham igang med det næste projekt :-)
    Du skulle næste sætte lidt vinter-hyggeligt der allerede nu, så du ikke skal vente helt til foråret.

    SvarSlet
  2. Du kan tro jeg fortæller ham hele tiden hvor dygtig han er... jeg har allerede sat ham igang med næste projekt :)
    Det kan nu også godt være det ender med at jeg 'arrangerer' lidt allerede nu... hvis jeg kan finde noget midt i min øjenbæ :)

    SvarSlet